خلاصه و نقد كتاب مهارت هاي معلمي خلاصه و نقد كتاب مهارت هاي معلمي .

خلاصه و نقد كتاب مهارت هاي معلمي

دانلود پروژه ريشه جرم نوجوانان و جوانان در خانواده


دانلود پروژه ريشه جرم نوجوانان و جوانان در خانواده

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 60   مقدمه:در مطالعه علل رفتار مجرمانه هميشه بايد عوامل چندگانه موجد جرم و تاثير متقابل آنها را در يكديگر مورد نظر قراردهيم. برحسب مورد ممكن است تاثير يكي از اين عوامل از عامل ديگر بيشتر باشد، ولي هيچ گاه يك عامل واحد، علت كليه رفتارهاي مجرمانه نيست.در بزهكاري، عوامل اجتماعي و رواني هردو بر يكديگر اثر ميگذارند و با يكديگر همبستگي دارند. عوامل دسته اول در محيط وجود دارد و فرد را تحت تاثير قرار ميدهد. عوامل دسته دوم نيز در درون شخصيت موجود است و در مقابل محيط واكنش نشان ميدهند و روشن است كه از لحاظ كيفيت و كميت، تغيير پيدا ميكنند و ممكن است به صورتهاي بيشمار با يكديگر تركيب يابند.انسان ممكن است از سه راه به انجام فعاليت هاي مجرمانه وادار شود:۱- وقتي تمايلات ضد اجتماعي در معرض نفوذ عوامل جرم زا قرار گيرد و تحت تاثير اين عامل، بيشتر برانگيخته شود.۲- وقتي در شخص به علت احساس گناه عميق كه در اثر افعال قبلي او به وجود آمده، يك ميل شديد براي مجازات شدن بوجود آمده باشد.(يعني از طريق ارتكاب جرم جديد ...

The post دانلود پروژه ريشه جرم نوجوانان و جوانان در خانواده appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روشهاي نوين تدريس


دانلود پروژه روشهاي نوين تدريس

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15   مقدمه : تعريف روش: « روش در مقابل واژه ي لاتيني «متد » به كار مي رود ، وواژه ي متد در فرهنگ فارسي « معين » و فرهنگ انگليسي به فارسي «آريانپور »به :روش ، شيوه ،راه ،طريقه ، طرز ، اسلوب معني شده است . به طور كلي «راه انجام دادن هر كاري » را روش گويند .روش تدريس نيز عبارت از راه منظم ،با قاعده و منطقي براي ارائه درس مي باشد . تقسيم بندي روش تدريس : 1 ـ روشهاي تاريخي 2 ـ روشهاي نوين « صفوي ، ص 239، 1370) « اصطلاح تدريس ،اگر چه در متون علوم تربيتي مفهومي آشنا به نظر مي رسد ،اكثر معلمان و مجريان برنامه هاي درسي با معني و ماهيت درست آن آشنايي دارند . برداشتهاي مختلف معلمان از مفهوم تدريس مي تواند در نگرش آنان نسبت به دانش آموزان و نحوه ي كار كردن با آنها تأثيرمثبت يا منفي بر جاي گذارد . برداشت چند گانه از مفهوم تدريس مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد ؛از مهمترين آنها ضعف دانش پايه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از ديد ...

The post دانلود پروژه روشهاي نوين تدريس appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روش هاي تدريس


دانلود پروژه روش هاي تدريس

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 26   باسمه تعالی مقدمه امروزه ضرورت ایجاد تحول در فرآیند یاددهی –یادگیری و روش های تدریس مورد اذعان تمامی صاحب نظران و مسئولین آموزش و پرورش می باشد.تأکید بر روش های فعال و مشارکتی تدریس و جنبه های کاربردی دروس ,زمینه های تفکر را در دانش آموزان تقویت نموده ,یادگیری از دوام و عمق بیشتری برخوردار گردیده و انگیزه ی فراگیران را افزایش می دهد . توجه به فعالیت های آزمایشگاهی و کارگاهی در مدارس سبب اعتلای آموزش و رشد خلاقیت های دانش آموزان می شود. در این راستا و با عنایت به نتایج حاصل از بازدید گروههای آموزشی از مدارس,در ستاد فعال سازی آزمایشگاهها و کارگاه های استان ,مصوب گردید که به منظور تقویت و توسعه آزمایشگاهها و کارگاههای مدارس و فعالسازی آنها ,مجموعه آزمایش های قابل اجرای دروس فیزیک –شیمی –زیست شناسی و زبان انگلیسی توسط گروههای آموزشی استان طراحی و مدون گردیده و متناسب با محتوای کتاب درسی در طول سال تحصیلی توسط دبیران محترم دروس مربوطه در مدارسی که امکانات آزمایشگاهی دارند ...

The post دانلود پروژه روش هاي تدريس appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روشهاي صحيح مطالعه


دانلود پروژه روشهاي صحيح مطالعه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8   چند درمورد روشهاي صحيح مطالعه   بارها شنيده ايم كه دانش آموز يا دانشجويي مي گويد : (( ديگرحال و حوصله خواندن اين كتاب را ندارم ))يا ((آنقدرازاين كتاب خسته شده ام كه قابل گفتن نيست))ويا ((هرچقدرميخوانم مثل اينكه كمتر ياد مي گيريم))ويا ((ده بار خواندم و تكرار كردم ولي بازهم ياد نگرفتم))به راستي مشكل چيست ؟ آيا براي يادگيري درس واقعا" بايد 10 بار كتاب را خواند ؟ آيا بايد دروس خود را پشت سرهم مروركرد؟وآيا بايددهها بار درس راتكراركردتا يادگرفت ؟ مطمئنا" اگر چنين باشد ، مطالعه كاري سخت و طاقت فرسا است . اما واقعيت چيزي ديگر است . واقعيت آن است كه اين گروه از فراگيران ، روش صحيح مطالعه را نمي دانند و متاسفانه در مدرسه و دانشگاه هم چيزي راجع به چگونه درس خواندن نمي آموزند . يادگيري و مطالعه ، رابطه اي تنگاتنگ و مستقيم با يكديگر دارند، تا جايي كه مي توان اين دو را لازم و ملزوم يكديگر دانست. براي اينكه ميزان يادگيري افزايش يابد بايد قبل از هرچيز مطالعه اي فعال و پويا داشت . شيوه صحيح مطالعه ...

The post دانلود پروژه روشهاي صحيح مطالعه appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روش شناسي


دانلود پروژه روش شناسي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 10   فصل سوم: روش‌شناسي در اين فصل به مواردي چون نوع تحقيق، جامعه آماري و روش نمونه گيري، تعيين و تعريف متغيرهاي مستقل (پيش بين) و وابسته (ملاك)، معرفي ابزار و چگونگي جمع آوري اطلاعات، روايي و پايايي ابزار‌هاي پژوهش و روشهاي بررسي و تجزيه و تحليل داده‌هاي تحقيق پرداخته مي‌شود. 1-3 نوع تحقيق: تحقيق موجود، به روش توصيفي و همبستگي است، و پژوهشگر به دنبال مشخص كردن رابطه منبع كنترل و عزت نفس با خلاقيت، در دانش‌آموزان دبيرستان مي‌باشد و لذا محقق، فقط‌ به ارزيابي چند متغير موجود در شرايط طبيعي پرداخته و از انجام هر گونه دستكاري و كنترل خودداري نموده است. 2-3 جامعه و نمونه آماري 1-2-3 جامعه آماري در پژوهش حاضر، جامعه آماري، شامل 1992 دانش‌آموز مشغول به تحصيل، در پايه هاي اول، دوم و سوم دبيرستان‌هاي دولتي دخترانه و پسرانه شهر اردكان، در سال تحصيلي 86-1385 مي‌باشد. 2-2-3 برآورد حجم نمونه براي به دست آوردن حجم نمونه، در اين تحقق، از جدول مورگان، استف ...

The post دانلود پروژه روش شناسي appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روش تدريس تشديد براي بزرگسالان


دانلود پروژه روش تدريس تشديد براي بزرگسالان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 6   روش تدریس تشدید برای بزرگسالان هدف: آشنایی با شكل، اسم تشدید و روش تلفّظ حرف مشدّد است. و در پایان از دانش آموزان انتظار می‌رود كه: 1 ـ علامت « تشدید » را بشناسند. 2 ـ نحوه خواندان « حرف مشدّد » را یاد گرفته باشند. 3 ـ هركلمه و آیه‌ای كه دارای علامت تشدید (، سكون ، حركات و حرف مدّی ) است را مشخّص نمایند و آن را به صورت شمرده و صحیح بخوانند. مراحل تدریس تشدید 1 ـ یك كلمه دو بخشی كه دارای علامت تشدید باشد به صورت تفكیك و بخش بخش می‌نویسیم و از دانش آموزان می‌خواهیم تا آن را بخش بخش بخوانند. 2 ـ توضیح می‌دهیم: برای تلفّظ این كلمه، باید دوبار زبان به محلّ تلفّظ یك حرف برخورد كند و این كمی مشكل است، عرب‌ها برای سهولت، آن دو را در هم ادغام می‌كنند. 3 ـ ادغام را تعریف می‌كنیم و نشانه آن را كه علامت تشدید است نشان می‌دهیم . 4 ـ روش خواندن حرف مشدّد را بیان می‌كنیم. 5 ـ روی كلمات دو بخشی، سه بخشی، چهار بخشی كه دارای علامت ...

The post دانلود پروژه روش تدريس تشديد براي بزرگسالان appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روش تدريس حروف ناخوانا براي خردسالان


دانلود پروژه روش تدريس حروف ناخوانا براي خردسالان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 6   روش تدريس حروف ناخوانا براي خردسالان هدف: همان هدفي است كه از تدريس حروف ناخوانا براي بزرگسالان داشتيم و انتظارات مي‌باشد. مقدّمه: در بررسي موارد حروف ناخوانا در قرآن و سهولت آموزش آن‌ها براي خردسالان به اين نتيجه رسيديم كه پنج مورد از هفت مورد را تحت عنوان حروف ناخواناي «والي» در قرآن (كه نشانه آن‌ها نداشتن علامت بود) و دو مورد ديگر را تحت عنوان تبديل صداهاي كشيده به كوتاه مطرح مي‌كنيم. در اين تقسيم‌بندي جديد، موارد حروف ناخوانا را به ترتيب «و، ا، ل، ي» مي‌آوريم، براي اين مقصود پنج مورد را بر اين اساس مورد بررسي دوباره قرار مي‌دهيم. حرف «واو»: حرف واو در دو مورد اوّل «پايه و كرسي همزه» و دوّم «پايه و كرسي الف مدّي» موجود بود. حرف «الف»: حرف الف در سه مورد اوّل «پايه و كرسي همزه» و سوّم «الف جمع» و پنجم «همزه وصل» موجود بود. حرف «لام&raqu ...

The post دانلود پروژه روش تدريس حروف ناخوانا براي خردسالان appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روانشناسي نقاشي كودك


دانلود پروژه روانشناسي نقاشي كودك

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 33   روانشناسي نقاشي کودکان 1فاصله بين اشخاص در نقاشي: اگر كودك خود را در كنار اعضاي خانواده خود بكشد نشانگرانس و الفت بين اعضاي خانواده است. 2- برجسته نمودن اشخاص:در بيشتر نقاشي هاييكه كودكان از خانواده ترسيم مي كنند هميشه يك شخصيت اصلي وجود دارد كه كودك بيشترينبار احساسي خود را چه به صورت عشق و ستايش، چه به صورت ترس و دلهره، بر روي اومستقر مي كند. اين شخصيت اصلي غالبا قبل از ديگران كشيده مي شود. اين شخص گاه دروسط صفحه و گاه نفر اول از سمت چپ كاغذ است. 3- بي ارزش كردن اشخاص:وقتي در نقاشي، يكياز اغضاي خانواده وجود ندارد مي توان نتيجه گرفت كه كودك آگاهانه يا ناخودآگاهآرزوي نبود آن شخص را دارد. گاهي ديده مي شود كه كودك خودش در نقاشي نيست كه دليلشاين است كه احتمالا كودك در خانه احساس راحتي ندارد. طريق ديگر براي بي ارزش كردنيك شخص، كشيدن تصوير او و سپس پاك كردن آن است. نقاشي و روان درمانينقاشي تنها وسيلهتشخيص ناسازگاري كودك نيست، بلكه خود عامل بالقوه خلاقيتي است كه وسيله درمان مؤثريمي شود. ر ...

The post دانلود پروژه روانشناسي نقاشي كودك appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روش تحقيق


دانلود پروژه روش تحقيق

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8   بیان مسئله: پیچیدگی ها و مشکلات دنیای حاضر نیاز به افزایش تفاهم بین المللی، افزایش تعامل بین المللی شناخت بیشتر فرهنگ ها و ارتباطات فرهنگی با سایر ملت ها را می طلبد. در آغاز هزاره ی سوم موضوعات دموکراسی نقش آموزش و پرورش و بین المللی کردن آموزش و پرورش مطرح است که دقیقاً به بحث مشاکرت، دموکراسی، مدنیت و ارتباط آن با آموزش و پرورش مربوط می شود. مشارکت انسان ها برای حفظ محیط زیست برای حفظ صلاح و تفاهم بین المللی مطرح است که انتظار می رود از طریق آموزش و پرورش میسر گردد. تعلیم و تربیت عامل اساسی در سرشتن آینده و باید انسان ها را برای همگام شدن با تحولات اجتماعی آماده سازد. (گزارش 18 ماه مه، 1972) کمیسیون بین المللی توسعه تعلیم و تربیت هدف نهایی و اصلی تعلیم و تربیت را چنین تعریف کرده است. (میر کمالی، 1367) آموزش و پرورش قرن بیست و یکم بهره گیری از فن آوری های نوین اطلاعات و ارتبطا در فرآیند یاددهی و یادگیری را طلب می کند تا دانش اموزان نسبت به موضوع درس شناخت پیدا کند و نگرش های سازنده در ...

The post دانلود پروژه روش تحقيق appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)

دانلود پروژه روانشناسي رنگها


دانلود پروژه روانشناسي رنگها

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 11   روانشناسي رنگها رنگها بر نيازهاي روحي-رواني، شرايط يادگيري، کنترل رفتارهاي خشمگينانه، احساسات، درمان افسردگي و اختلالات يادگيري و سطح انرژي اثر دارند.رنگها در کنترل نبض، تپش قلب، فشار خون، اشتها و حتي خواب مفيد هستند و همچنين در درمان بيماريهايي مثل ميگرن، سرطان، اعتياد و امراض پوستي و حتي تومورهاي مغزي اثر دارند.رنگها در هر جا از دنيا و به تناسب فرهنگ و عرف هر جامعه معاني متفاوت و حتي متضاد دارند.براي مثال سفيد در کشوري مثل ايران نشان شادي، پاکدامني است و براي مراسم جشن و عروسي استفاده مي شود، در حاليکه در کشوري ديگر نشان روحانيت است و در مراسم عزاداري کاربرد دارد.شايد تا به حال از خودتان پرسيده باشيد که چرا کشتي و يا هواپيماي سياه نداريم؟و يا چرا هيچ جعبه شکلاتي سبز نيست؟شايد در اين مطلب جوابهايتان را پيدا کنيد.متأسفانه به دليل جذابيت روانشناسي رنگها، اين شاخه از علم مورد سوء استفاده قرار گرفته است.در هر سايت، مجله، روزنامه و يا وبلاگي از اين مطالب زياد ديده مي شود ولي درست يا غلط ب ...

The post دانلود پروژه روانشناسي رنگها appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:ميرزا موضوع: نظرات (0)