بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی .

خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی

طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم کار و انرژی فصل چهارم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان


طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم کار و انرژی فصل چهارم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان


طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم کار و انرژی فصل چهارم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 6       بخشی از متن : الف ) بیان مسئله : در این طرح درسی مفهوم   کار و انرژی فصل   چهارم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان تدریس شد .با توجه به اینکه   در زندگی روزمره بسیار تاثیر گذار است . معلم می توانست در ابتدای تدریس از مثال های ملموس و عینی استفاده کند . ولی   این کار را انجام نداده و دانش آموز بدون اینکه   یک تصور ذهنی از درس داشته ،وارد مبحث های پیچیده ها نیرو ها می شدند. هم چنین معلم فقط از روش سخنرانی برای تدریس استفاده کرد که این کار برای درس های مثل فیزیک باعث خشک تر نشان دادن   آن مبحث می شد هم چنین استفاده صرف از روش سخنرانی باعث از بین رفتن علاقه دانش آموزان می شد . از آنجایی که علاقه و رغبت در یادگیری   و میزان به خاطر سپاری و یاد آوری دوباره ان تاثیر زیادی دارد . معلم قصد داشت تا دوباره این مبحث را به روشی   دیگر در کلاس ارائه دهد که با پیشنهاد و هماهنگی ایشان ، این مبحث برای تدریس انتخاب شد تا با ...

The post طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم کار و انرژی فصل چهارم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

واحد شماره پنج طرح کرامت آبرو داری


واحد شماره پنج طرح کرامت آبرو داری


واحد شماره پنج طرح کرامت آبرو داری فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 6       بخشی از متن : فعالیت شماره یک :   قــصــــــه عنوان قصه : خانه ای پر از طلا جابر بن یزید جعفی می گوید:   روزی نزد امام باقر (ع) رفتم و از تنگدستی و فقر شکایت کردم و کمک مالی خواستم . امام فرمود: «ای جابر، فعلا پولی در خانه نیست .» چیزی نگذشت که کمیت شاعر داخل شد و اجازه خواست برای امام قصیده ای بخواند . امام اجازه فرمود و پس از قصیده ‌ خوانی کمیت، به غلام خود فرمود:«از آن اتاق، یک کیسه زر بیاور و به کمیت بده .» غلام امر امام را اطاعت کرد و یک کیسه زر از اتاق کناری آورد و به کمیت داد . کمیت باز اجازه خواست و دو قصیده ‌ ی دیگر خواند و امام به او دو کیسه زر دیگر بخشید . کمیت گفت: « مولای من! به خدا قسم، ارادت من به شما از روی اغراض دنیوی نیست . نیتم از سرودن این قصائد، صرفا نزدیکی به رسول خدا (ص) است، و این وظیفه ای است که خداوند بر من واجب گردانیده است . » امام باقر (ع) هنگامی که دید کمیت کیسه ‌ های زر را قبول نکرد، ا ...

The post واحد شماره پنج طرح کرامت آبرو داری appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

واحد شماره چهار طرح کرامت انصاف


واحد شماره چهار طرح کرامت انصاف


واحد شماره چهار طرح کرامت انصاف فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 6       بخشی از متن : فعالیت شماره یک :   قــصــــــه عنوان قصه : جوان با انصاف هوا تاریک روشن بود که عمار با عجله گوسفندانش را از آغل بیرون آورد. هنوز پرنده ی خواب توی چشمان عمار لانه کرده بود. خمیازه ای کشید. گوسفندها که راه افتادند در آغل را بست. از چاه کنار آغل دلو آب را بالا کشید. آبی به سر و صورتش زد تا پرنده ی خواب از چشمانش بپرد. به آسمان نگاهی کرد و گفت :« تا سپیده نزده باید راه بیفتم، تا صحرای فخّ راه درازی دارم . »   شال آبی کمرش را محکم کرد. چوب دستی اش را از کنار در آغل برداشت و به دنبال گوسفندها که انگار هنوز خواب بودند و سرشان را پایین انداخته و راه هر روزشان را می رفتند، دوید. از کوچه بیرون نرفته بود که با صدای مادرش برگشت. مادر پیرش با سفره ی نان و خرما به دنبالش می دوید. عمار به شتاب به سوی مادرش رفت . مادرش می گفت:« چرا با این عجله پسرم؟ هنوز که هوا روشن نشده؟» سفره ی نان را گرفت و گفت:« باید به صحرای فخ بروم. آن جا با کسی قرار دارم.&raqu ...

The post واحد شماره چهار طرح کرامت انصاف appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

واحد شماره دو طرح کرامت حل مسأله


واحد شماره دو طرح کرامت حل مسأله


واحد شماره دو طرح کرامت حل مسأله فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 6       بخشی از متن : فعالیت شماره یک : قــصــــــه عنوان قصه : شیر گرسنه و خرگوش دانا در یک مرغزار زیبا و خوشبو که از زیبایی زبانزد خاص و عام بود، حیوانات با خوشی به چرا مشغول بودند و در نعمت و راحتی به سر می ‌ بردند. در نزدیکی آنها یک شیر زندگی می کرد که هر روز به سراغ آنها می رفت و یکی را به دلخواه انتخاب و شکار می نمود و می ‌ خورد . روزی از روزها حیوانات دور هم جمع شدند و با هم تصمیمی گرفتند و خرگوشی را نزد شیر فرستادند تا با او مذاکره کند . خرگوش پیش شیر رفت و به او گفت: ای سلطان جنگل، تو هر روز به سراغ ما می آیی و یکی از ما حیوانات را شکار می کنی، در اینکه تو چاره ای نداری و باید به فکر به دست آوردن غذای روزانه ات باشی، شکی نیست ولیکن ما از اینکه هر روز در تب و تاب و اضطراب هستیم که نوبت کدامیک از ماست؟ بسیار ناراحتیم . به همین جهت مصلحت را دراین دیدیم که خودمان   نماینده ای داشته باشیم که هر روز، حیوانی را انتخاب کند و نزد شما بیاورد به این ترتیب هر کسی که قرار و نوبتش می ر ...

The post واحد شماره دو طرح کرامت حل مسأله appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

واحد شماره ده طرح کرامت تـــــــوبــــه


واحد شماره ده طرح کرامت تـــــــوبــــه


واحد شماره ده طرح کرامت تـــــــوبــــه فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 14       بخشی از متن : فعالیت شماره یک : قــصــــــه عنوان قصه : لطف الهی و هدایت جوان ذوالنّون مصری [ثوبان بن ابراهیم، عارف و زاهد معروف قرن سوّم هجری در گذشته ی سال 246 ه.ق ] می گوید: روزی در کنار رود نیل سیر و سیاحت می کردم و گذر می نمودم و از نسیم دل انگیزی که می وزید سرخوش بودم ناگاه حرکت شتابان کژدمی مرا جلب کرد، آن را تحت نظر گرفتم ببینم کجا می رود، دیدم به لب رود نیل آمد، ناگهان دیدم قورباغه ای از میان آب آمد و خود را به کژدم نزدیک کرد، کژدم بر پشت او نشست، قورباغه کژدم را با خود برد، من با خود گفتم قطعا رازی در این حادثه وجود دارد، ماجرا را دنبال کردم، با شتاب به وسیله ی قایق از این سوی رودخانه به سوی دیگر حرکت کردم دیدم، آن قورباغه در آب شنا کرد و کژدم را به آن سوی رود آورد و کژدم را بر زمین نهاد و به درون آب بازگشت، کژدم با شتاب به حرکت خود ادامه داد، تا اینکه به زیر درختی که در آنجا بود رفت، من نیز به آنجا رفتم، ناگاه دیدم نوجوانی در زیر آن درخت خوابیده و مار سیاهی قصد او کرد و به ...

The post واحد شماره ده طرح کرامت تـــــــوبــــه appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

واحد شماره سه طرح کرامت مسابقه ی گل ها


واحد شماره سه طرح کرامت مسابقه ی گل ها


واحد شماره سه طرح کرامت مسابقه ی گل ها فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 4       بخشی از متن : فعالیت شماره یک : قــصــــــه عنوان قصه : مسابقه ی گل ها در روزگاری حاکمی به گل ها علاقه زیادی داشت او دوست داشت تا همه جا پر از گل شود و تصمیم گرفت مسابقه ای برگزار کند . روز بعد حاکم سربازان خود را فرستاد تا به مردم اطلاع دهند که هر کس بتواند قشنگ ترین باغ گل را پرورش دهد ، یک صندوقچه ی پر از طلا و جواهر به او جایزه داده می شود . وقتی مردم این خبر را شنیدند ، خیلی هیجان زده شدند و تصمیم گرفتند هر کس یک باغ گل بکارد . یکی از دوستان حاکم باغی پر از گل بنفشه کاشت ، چون می دانست حاکم گل بنفشه زیاد دوست دارد . وقتی حاکم باغ او را دید گفت : این باغ خیلی قشنگ است اما فکر نمی کنم قشنگ ترین باغ این سرزمین باشد . دوست دیگر حاکم با خود گفت : خوب می دانم حاکم گل رز دوست دارد . او باغ گل رز زیبایی را کاشت   و از حاکم دعوت کرد تا نظرش را بگوید . حاکم وقتی باغ گل رز را دید گفت : این باغ قشنگ است اما قشنگ ترین نیست . یک روز معلم یک کلاس همان طور که دانش آموزان کلاس را ...

The post واحد شماره سه طرح کرامت مسابقه ی گل ها appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم حرکت بر خط راست فصل دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان


طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم حرکت بر خط راست فصل دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان


طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم حرکت بر خط راست فصل دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 6       بخشی از متن : الف ) بیان مسئله : در این طرح درسی مفهوم حرکت بر خط راست   فصل   دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان تدریس شد .با توجه به اینکه حرکت بر خط راست در زندگی روزمره بسیار تاثیر گذار است . معلم می توانست در ابتدای تدریس از مثال های ملموس و عینی استفاده کند . ولی   این کار را انجام نداده و دانش آموز بدون داشتن یک تصور ذهنی از درس داشته ،وارد مبحث های پیچیده ها حرکت بر خط راست می شدند. هم چنین معلم فقط از روش سخنرانی برای تدریس استفاده کرد که این کار برای درس های مثل فیزیک باعث خشک تر نشان دادن   آن مبحث می شد هم چنین استفاده صرف از روش سخنرانی باعث از بین رفتن علاقه دانش آموزان می شد . از آنجایی که علاقه و رغبت در یادگیری   و میزان به خاطر سپاری و یاد آوری دوباره ان تاثیر زیادی دارد . معلم قصد داشت تا دوباره این مبحث را به روشی   دیگر در کلاس ارائه دهد که با پیشنهاد و هماهنگی ایشان ، این مبحث برای تدریس انت ...

The post طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم حرکت بر خط راست فصل دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

درس پژوهی مطالعات اجتماعی پایه ی سوم ابتدایی, جهت های اصلی


درس پژوهی مطالعات اجتماعی پایه ی سوم ابتدایی, جهت های اصلی


درس پژوهی مطالعات اجتماعی پایه ی سوم ابتدایی, جهت های اصلی فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 42       مقدمه : نظریه ی بهسازی مدارس ،چندین سال است که توسعه یافته است .اما این ایده که مدرسه ای بسازیم که بتواند یادبگیرد ،پس ازترویج نظریه ی سازمان یادگیرنده توسط پیترسنگه مورد توجه قرارگرفته است .اوبراین باوراست که مدارس می توانند ازنوبازسازی شوندودرفرایند ی مداوم ،منظم وخود پایدار بهسازی شوند . نظریه ی سازمان یادگیرنده ارزش های فرهنگی لازم برای فراهم سازی فرصت های یادگیری مشارکتی مانند مشاهده ی فعال ،بازاندیشی و... رادرمحیط مدرسه ترویج می کند لیبرمن ،لازمه ی پرورش حرفه ای موثرمعلمان رامشارکت آن ها درپژوهش های حین عمل ،بازخورد وبازاندیشی های برگرفته ازتجربیات همکاران درگفت وگوی چند جانبه وحرفه ای می داند.اوبراین فرایندعنوان معلم پزوهشگر راپیشنهاد می دهدفبه زعم اومعلمان دراین فرایند قادربه تفکرعمیق تردرباره ی تجربه ها ی آموزشی فردی وگروهی یکدیگربوه وآموختن برای بهترزیستن راازطریق تعامل بایکدیگرترویج می کنند . درس پژوهی مدل ژاپنی ،تبدیل مدارس به سازمان های یادگیرنده است .درده ...

The post درس پژوهی مطالعات اجتماعی پایه ی سوم ابتدایی, جهت های اصلی appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

کل سوالات هوشمند سازی


کل سوالات هوشمند سازی


کل سوالات هوشمند سازی فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 28       بخشی از متن : 1- درنرم فزار power point برای قزار دادن تصویرانتخابی درپشت همه تصاویر موجود دراسلایدازکدام گزینه استفاده میشود؟ send to back 2- درنرم فزار power point برای اینکه بخواهیم فایل صوتی تازمانی که اسلایدها فعال هستندپخش شود ازکدام گزینه استفاده میشود؟ loop until stopped 3- کدام گزینه ازخصوصیات وویژگیهای مدل مفهومی محسوب نمی شود؟   معماری شناختی 4- درنرم فزار power point برای درج لیستهای غیر ترتیبی از NUMBERING استفاده می شود؟ غلط است 5- نرم افزار ADOBE CONNECT برای فراگیری کدام روش آموزش از راه دور مناسب تر است؟ روش مجازی ON-LINE 6- درنرم فزار power point در پنل OUTLINE میتوانیم ...........                            (فقط متن ها راببینیم ) 7-" امور مالی " مربوط به کدام یک از مولفه های مدل مفهومی مدارس هوشمند ایران است؟     مدیر ...

The post کل سوالات هوشمند سازی appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)

درس پژوهی هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی درس حق مردم


درس پژوهی هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی درس حق مردم


درس پژوهی هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی درس حق مردم فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 26       مقدمه : همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است .اما ند هدف اولیه آن . منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش­ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس­ها شروع کنید، مسئله­ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه­ی ...

The post درس پژوهی هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی درس حق مردم appeared first on میرزا فایل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۶:۵۷ توسط:میرزا موضوع: نظرات (0)