میزان رضایتمندی مشتریان
میزان رضایتمندی مشتریان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 13 پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت ایرانترانسفو (سنجش سال 1387) مقدمه همانگونه که مستحضرید شرکت ایرانترانسفو در راستای بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات و درک متقابل، به صورت دورهای میزان رضایت مشتریان خود را مورد سنجش قرار میدهد. پرسشنامهای که پیش روی شماست مربوط به دوره دوم این سنجش بوده و هدف از آن بررسی تغییرات در میزان رضایتمندی مشتریان، طی سال 1387 میباشد. همچنان که قبلاً نیز به اطلاع رسید نظرات کارشناسانه و ارزشمند شما در سال گذشته (دوره اول نظرسنجی) منجر به تشکیل قسمت "خدمات مشتریان" در واحد فروش ایرانترانسفو گردید. اطمینان داشته باشید که نظرات شما در دوره دوم نیز راهگشای ما در حل مشکلات و ارائه خدمات بهتر به شما مشتری گرامی خواهد بود. لذا خواهشمند است در صورت امکان پرسشنامه حاضر با همفکری گروهی متخصصین واحدهای مربوطه تکمیل گردد. پرسشنامهای که پیش رو دارید از دو بخش تشکیل شده است در بخش اول مسائلی کلی در خصوص رابطه شما و ...
The post میزان رضایتمندی مشتریان appeared first on میرزا فایل.
برچسب: ،