اقدام پژوهی پایه دوم دبستان کاهش اختلالات و مشکلات یادگیری املا دانشآموزان
اقدام پژوهی پایه دوم دبستان کاهش اختلالات و مشکلات یادگیری املا دانشآموزان
اقدام پژوهی پایه دوم دبستان راهکارهای کاهش اختلالات و مشکلات یادگیری در درس املای یکی از دانش آموزان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 27 بخشی از متن : هیچ روشی بهتر از تحقیق نیست.حضرت علی(علیه السلام ) هدف پژوهش حاضر، شناسایی و کاهش یا مرتفع نمودن اختلالات و مشکلات یادگیری در درس املاء در یکی از دانش آموزان پایه دوم دبستان پسرانه هجرت واقع در ناحیه چهار آموزش و پرورش قم صورت گرفته است . در این اقدام پژوهی از روش توصیفی که جنبه ی عینی، واقعی و وصف نگاری دارد استفاده شده است. مزایای این روش که در این پژوهش کاربرد یافته است بهره گیری از شاخص های آمار توصیفی از قبیل جدول فراوانی، درصد و نمودار می باشد . در اقدام پژوهی حاضر، که چرخه ای از برنامه ریزی، مشاهده، عمل، باز اندیشی و تفکر است، سعی شده برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از روش های مشاهده، مصاحبه و آزمون های مختلف مانند کپارت، آزمون فراستیگ، نقطه شماری و آزمون هوش ریون استفاده گردد. این امر با همکاری اولیای دانش آموز، مشاوران آموزش و پرورش، اساتید فن و همکاران شاغل در م ...
The post اقدام پژوهی پایه دوم دبستان کاهش اختلالات و مشکلات یادگیری املا دانشآموزان appeared first on میرزا فایل.
برچسب: ،